Προμήθεια – Εμπορία
Η συνεργασία με την SEATEC αρχίζει από το αρχικό σχεδιαστικό στάδιο, διευκρινίζοντας τις καταλληλότερές επιλογές σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του κάθε έργου και τις επιθυμίες του πελάτη. Η εμπειρία άνω των 30 ετών της SEATEC σε συνεργασία με την Ναυπηγό Μηχανολόγο Μηχανικό Σκούρα Ευτυχία και την αφοσίωση στον τομέα των υπηρεσιών της Ναυτιλίας και του πάθους για την θάλασσα, έχουν ως αποτέλεσμα το μέγιστο τεχνικό και αισθητικό επίπεδο της κατασκευής. Σύμφωνα πάντα, με τα ανώτερα διεθνή πρότυπα και αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον διαθέσιμο θαλάσσιο χώρο.
Οι υπηρεσίες της SEATEC ποικίλουν, ξεκινώντας από την αρχική μελέτη σκοπιμότητας έργου, τον αναλυτικό σχεδιασμό έργου, το προκαταρτικό σχέδιο της κάτοψης των πλωτών ναυπηγημάτων και των θέσεων ελλιμενισμού, την επιλογή των καταλληλότερων συστημάτων αγκυροβολίας ώστε να μεγιστοποιηθεί η λειτουργικότητα και ασφάλεια, τον σχεδιασμό εξοπλισμου, την προμήθεια, την κατασκευή, την αποτίμηση προϋπολογισμού του κόστους του έργου έως και την διαχείριση της μαρίνας – λιμένα.
Επίσης περιλαμβάνουν όλο τον εξοπλισμό των λιμένων και των πλωτών κατασκευών όπως ο σχεδιασμός των συστημάτων παροχής ρεύματος, του νερού, των πυροσβεστικών φωλεών και τα remote control των πριζών και βρυσών, προσκρουστήρων ανωδομών κ.α. Διαθέτουμε όλη την απαιτούμενη εμπειρία στον σχεδιασμό κατασκευών από χάλυβα, αλουμίνιο, ανοξείδωτο, ξύλο και ενισχυμένο σκυρόδεμα όπως επίσης και στα συστήματα αγκύρωσης για τις πλωτές κατασκευές και τα αγκυροβόλια.
Προσφέρουμε υπηρεσίες και σε επενδυτές κατά την προετοιμασία του business plan, όταν πρόκειται για νέες μαρίνες ή αναβαθμίζουν και αναδιοργανώνουν υπάρχοντες λιμένες. Η SEATEC, αναλαμβάνει επίσης τον σχεδιασμό και τον εντοπισμό της καταλληλότερης θέσης για ελλιμενισμό σκαφών.
Οι μελέτες υπολογισμών μας είναι ακριβείς και συμμορφώνονται με όλα τα διεθνή πρότυπα έτσι ώστε να διασφαλίζουν την άμεση έγκριση της αδειοδότησης. Η συνεργάτιδα μας Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός Σκούρα Ευτυχία θα σας καθοδηγήσει ώστε οι προσδοκίες σας να συγκλίνουν με τα διεθνεί πρότυπα και θα ετοιμάσει το φάκελο υποβολής στις αντίστοιχες λιμενικές αρχές για την αίτηση έκδοσης της άδειας του έργου.
ΠΛΩΤΑ ΝΑΥΠΗΓΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΒΛΗΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΜΕ ΠΛΩΤΗΡΕΣ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ
Οι προβλήτες με πλαίσιο αλουμινίου και πλωτήρες σκυροδέματος, που χρησιμοποιούνται σε μαρίνες και λιμάνια, διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα απόδοσης, αισθητικής και διάρκειας ζωής. Η βασική και υψηλής αντοχής σειρά παραγωγής των κατασκευαστικών προφίλ, οι διάφορες διαστάσεις και ο αριθμός των πλωτών στοιχείων, επιτρέπουν την ανώτερη ευελιξία σε κάθε έργο. Δυνατότητα εγκατάστασης δικτύων ύδρευσης, φωτισμού και ηλεκτρικών παροχών. Καθώς επίσης πυροσβεστικών δικτύων, περισυλλογής ελαίων καθώς και συστημάτων για την διαχείριση μαρίνας.
Υπάρχει σχεδιαστική και κατασκευαστική ικανότητα για να ανταποκρίνεται σε ειδικές απαιτήσεις τόσο σε διαστάσεις όσο και σε χρήση υπερφορτώσεως. Οι προβλήτες μπορεί να είναι συνεχιζόμενης ή ΜΗ συνεχιζόμενης πλεύσης.






ΠΡΟΒΛΗΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΜΕ ΠΛΩΤΗΡΕΣ ΠΟΛΥΑΙΘΥΛΕΝΙΟΥ
Οι πλωτήρες πολυαιθυλενίου είναι ανθεκτικοί στο θαλασσινό νερό και δεν επηρεάζονται από τη διάβρωση για πολλά χρόνια, επίσης είναι ανθεκτικοί και στον ήλιο χάρη στο πρόσθετο UV. Παρέχουν αντιολισθητικό σύνθετο υλικό το οποίο είναι υλικό επικάλυψης και μπορεί να διαρκέσει για πολλά χρόνια υπό συνθήκες θαλάσσης.
Οι επιστρώσεις στους πλωτήρες είναι αρθρωτές, είναι γεμάτοι με υλικό που ονομάζεται πολυστυρένιο το οποίο δυσκολεύει να πάρει νερό ακόμη και αν έχει τρυπηθεί, συνεχίζοντας την επίπλευση του. Οι κατεστραμμένοι πλωτήρες ή οποιοδήποτε φθαρμένο τμήμα μπορεί να αντικατασταθεί με ένα νέο.
Επίσης οι πλωτήρες από πολυαιθυλένιο είναι ανθεκτικοί στον παγετό. Το σύστημα μπορεί να διατηρηθεί σε παγετό που μπορεί να συμβεί σε λίμνες το οποίο δεν απαιτεί παρέμβαση και ο προβλήτας θα συνεχίσει να επιπλέει και όταν αποψυχθεί ο πάγος.





ΠΡΟΒΛΗΤΕΣ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ – ΜΟΝΟΛΙΘΙΚΟΙ
Οι προβλήτες σκυροδέματος (μονολιθικοί προβλήτες / all-concrete type), είναι υψηλού εκτοπίσματος όπου διασφαλίζουν άριστη ευστάθεια με ωφέλιμο φορτίο και μπορούν να συγκριθούν με τους σταθερούς προβλήτες για την άνεση και απόδοσή τους. Η επένδυση της επιφάνειας του καταστρώματος είναι αντιολισθητικού τύπου σκυρόδεμα, ανάλογα τις επιθυμίες του πελάτη δύναται να τοποθετηθεί κατάστρωμα από φυσικό ή συνθετικό ξύλο.
Επίσης διαθέτει πολλαπλών χρήσεων αγωγούς οι οποίοι εγκαθίστανται κάτω από το κατάστρωμα με αναμονές για πλήρη εγκατάσταση εξοπλισμού.






ΠΡΟΒΛΗΤΕΣ ΠΟΛΥΑΙΘΥΛΕΝΙΟΥ & ΕΞΕΔΡΕΣ
Οι εξέδρες από πολυαιθυλένιο αντιμετωπίζουν κάθε είδους καιρικές συνθήκες. Έχουν μοναδικό σχεδιασμό ζεύξης, εύκολη εγκατάσταση και μπορείτε να προσαρμόσετε τις εξέδρες σύμφωνα με τις δικές σας απαιτήσεις.
Τα πλωτά τμήματα είναι αρθρωτά και υπάρχουν διάφορα μεγέθη και σχήματα για την ακριβή διαμόρφωση σχήματος. Όλα τα υλικά είναι ανθεκτικά στη διάβρωση και ασφαλή. Κάθε πλωτό τμήμα είναι κατασκευασμένο από βαρέως τύπου πολυαιθυλένιο και η κατασκευή επιτρέπει την δυνατότητα μεγάλων φορτίων, παραμένοντας το πιο σταθερό πλωτό σύστημα κυμαινόμενης προβλήτας στην αγορά ακόμα και σε σκληρές συνθήκες. Επίσης η αντιολισθητική τους επιφάνεια είναι καλύτερη σε σχέση με όλα τα ανταγωνιστικά προϊόντα και τα τμήματα είναι εύκολα προσαρμόσιμα και επεκτάσιμα για μελλοντική αλλαγή χρήσης.
Οι εξέδρες πολυαιθυλενίου έχουν την πιο απλή μέθοδο ελλιμενισμού σκαφών Jetski. Με το σύστημα προσωρινού ή μόνιμου ελλιμενισμού drive-on push-off PWC lift. Επίσης είναι ένα σταθερό πλωτό παρκινγκ σκαφών και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πρόσδεση μικρών και μεσαίων σκαφών διαφόρων μεγεθών μέχρι και 2270kg. Οι ευμετάβλητες θέσεις (bunks) διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα σχήματος σε γάστρες από επίπεδες έως πολύ βαθύ V. Είναι μία επιλογή για όλα τα σκάφη, όπως skiffs, ψαρόβαρκες και jetboats. Επίσης είναι διαθέσιμο με πλευρικές προεκτάσεις για επιπλέον χώρο και πρόσβαση στις πλευρές του σκάφους, για τον εύκολο καθαρισμό, τη συντήρηση και την προφύλαξη του.








ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΓΚΑΡΣΙΩΝ ΒΡΑΧΙΟΝΩΝ ΠΡΟΣΔΕΣΗΣ ΣΚΑΦΩΝ
Fingers and mini-Fingers
Tα Fingers είναι απαραίτητα όταν το παλιρροϊκό εύρος είναι υψηλό. Τα τελευταία έτη γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή διότι επιτρέπουν εύκολη πρόσβαση στα σκάφη και Επιπλέον η χρήση των Fingers, διασφαλίζει την άριστη κατανομή χρήσης του διαθέσιμου θαλάσσιου χώρου του λιμένα χωρίς να μειώνει το πλάτος του δίαυλου μεταξύ των προβλητών με προτέρημα να αυξάνει σημαντικά την ευστάθεια τους.
Τα Fingers διατίθενται για όλους τους τύπους κατασκευής πλωτών προβλητών όπως, προβλήτες αλουμινίου, προβλήτες σκυροδέματος και χαλύβδινες.
Στην διαχείριση της μαρίνας, το σύστημα των Fingers παρέχει ευελιξία στην οργάνωση του ελλιμενισμού λόγο της ευκολίας επανατοποθέτησης των Fingers και λόγο ότι ελαχιστοποιεί τις απαιτήσεις για ακριβή συντήρηση ή υποβρύχια αγκυροβολία.







ΠΛΩΤΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ & ΠΑΣΑΡΕΛΕΣ
Ένας σημαντικός παράγοντας για την λειτουργικότητα των πλωτών κατασκευών είναι η σύνδεσης μεταξύ του εδάφους και της πλωτής κατασκευής. Η στάθμη του νερού και η διαφορετική μορφολογία της ακτής επιβάλουν τον σχεδιασμό μίας σειράς λύσεων.
Για την κάλυψη των αναγκών της κάθε πλωτής κατασκευής, οι λύσεις και οι προτάσεις ποικίλουν, από πλωτό διάδρομο πρόσβασης ίσου πλάτους με την πλωτή προβλήτα, διάδρομο πρόσβαση (πασαρέλα) με σύστημα ανύψωσης, διάδρομος πρόσβασης με κύλιση έως και γέφυρες πρόσβασης.
Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή του συστήματος πρόσβασης πρέπει να αξιολογείται προσεκτικά και συμφώνως των συνθηκών του χώρου εγκατάστασης καθώς και της σκοπιμότητάς της χρήσης








ΠΛΩΤΟΙ ΜΟΛΟΙ
Οι πλωτοί μόλοι προορίζονται για ελλιμενισμό mega yachts, τουριστικών και επαγγελματικών σκαφών εντός λιμένων και σχεδιάζονται ανάλογα με τις εκάστοτε λειτουργικές ανάγκες που εξυπηρετούν. Συνδέονται μεταξύ τους μέσο ενισχυμένων ελαστικών συνδέσμων και το σημαντικότερο είναι ότι σε συνθήκες μικρού μήκους κυματισμού διασφαλίζουν μείωση του κυματισμού. Οι πλωτοί μόλοι μπορούν να κατασκευαστούν από όλους τους τύπους πλωτών κατασκευών όπως, αλουμινίου, σκυροδέματος και χαλύβα.
Πλεονέκτημα επίσης είναι το μέγεθος του πλάτους των μόλων που μπορεί να ξεπεράσει και τα 9 μέτρα πλάτος. (όπως στο Ναυτικό σαλόνι της Γένοβα). Αξιοσημείωτη είναι επίσης η δυνατότητα του ωφέλιμου φορτίου και η υψηλή στάθμη των εξάλων, όπου προσφέρουν αισθητική σε συνάρτηση με την απόδοση και την λειτουργικότητα έναντι των σταθερών κατασκευών.





ΠΛΩΤΕΣ ΕΞΕΔΡΕΣ
Οι πλωτές εξέδρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διάφορες δραστηριότητες όπως για χώρους αναψυχής, χώρους για θαλάσσια αθλήματα και παιχνίδια ή σε ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις.







ΠΛΩΤΟΙ ΚΥΜΑΤΟΘΡΑΥΣΤΕΣ
Οι πλωτοί κυματοθραύστες υπερτερούν των μόνιμων σταθερών κυματοθραυστών στο γεγονός ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν επιπλέον, σε βαθιά νερά και σε υψηλά παλιρροιακά φαινόμενα. Αποδίδουν βέβαια το μέγιστο όταν η εγκατάσταση των πλωτών κυματοθραυστών γίνεται σε περιοχές περιορισμένης συχνότητας και διάρκειας κυματισμού όπως σε εξωτερικούς λιμένες, σε μαρίνες, σε λίμνες και προστατευμένους κόλπους. Οι πλωτοί κυματοθραύστες είναι μονολιθικά ναυπηγήματα από σκυρόδεμα (σαν προβλήτες σκυροδέματος), με πυρήνα διογκωμένης πολυστερίνης, μεγάλου μεγέθους και εκτοπίσματος. Για τις ανάγκες κάποιου έργου δύναται να τοποθετηθούν και σε σειρά κατά μήκος ή παράλληλα μεταξύ τους, όπου τότε παρέχουν ένα εξαιρετικά ανθεκτικό τοίχος προστασίας που υπερτερεί σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς σταθερούς κυματοθραύστες.
Οι πλωτοί κυματοθραύστες κατασκευάζονται σε διάφορα μεγέθη μήκους και ύψους (έξαλα), καλύπτοντας και τις πιο πολύπλοκες περιβαλλοντικές συνθήκες.





ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΠΛΩΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΏΝ
Για την επιλογή των συστημάτων αγκυροβολίας των πλωτών κατασκευών θα πρέπει να γίνει μελέτη βάσει του ειδικού σκοπού για τον οποίο προορίζονται στην εκάστοτε περίπτωση. Η μορφολογία του βυθού, το βάθος, το παλιρροιακό εύρος και τα χαρακτηριστικά του κυματισμού της περιοχής του έργου, είναι τα βασικά στοιχεία που καθοδηγούν την επιλογή των συστημάτων αγκυροβολίας.
Οι πλωτές κατασκευές μπορούν να ασφαλιστούν με ναυτιλιακές καδένες υψηλής αντοχής ή με σειρές από ελαστικούς συνδέσμους Seaflex, σε σταθερά μπλόκια σκυροδέματος στον πυθμένα. Εναλλακτικά, όταν η μορφολογία του βυθού το επιτρέπει, η αγκυροβολία μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω πασσάλων (συνήθως μεταλλικούς) οι οποίοι τοποθετούνται στον βυθό. Σε περίπτωση που οι πλωτές κατασκευές βρίσκονται κοντά σε τοίχωμα κρηπιδώματος, δύναται να εφαρμόσουν σε κάθετους κοιλοδοκούς οι οποίοι σταθεροποιούνται στο ίδιο το σκυρόδεμα. Σε σημεία που ο μώλος δεν το επιτρέπει ή υπάρχουν πετρώματα – βράχια δύναται να γίνει η αγκυροβολία μέσω χαλύβδινων ράβδων οι οποίοι μπορούν να εφαρμοστούν σε κατασκευασμένους τεχνητούς ογκόλιθους στην ξηρά.










ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΓΙΑ ΣΚΑΦΗ
Η μορφολογία του πυθμένα και των αναγκών της μαρίνας είναι οι καθοριστικοί παράγοντες για τον σχεδιασμό των αγκυροβολιών των ελλιμενιζόμενων σκαφών. Οι σύγχρονες μαρίνες συνήθως χρησιμοποιούν fingers εξαιτίας του γεγονότος ότι έχουν μειωμένο πλάτος και παρέχουν δίαυλο για να πραγματοποιούνται πιο εύκολα οι ελιγμοί, πλεονεκτήματα τα οποία σημαίνουν μικρότερο λειτουργικό κόστος.
Εναλλακτική επιλογή είναι τα αγκυροβόλια σκαφών (ρεμέντζα) να χρησιμοποιούν αγκυροβολία διαμέσου αλυσίδων και σχοινιών τα οποία ασφαλίζονται στα μπλόκια, γνωστή και ως περιμετρική αγκυροβολία. Επίσης κοινά συστήματα είναι τα dolphins τα οποία είναι ξύλινοι ή σιδερένιοι πάσσαλοι που έχουν σταθεροποιηθεί στον βυθό οι οποίοι εξοπλίζονται με κάθετο συρόμενο εξάρτημα σε αντιστοιχία με το κάθε σκάφος διαμέσου σχοινιών. Σε άλλες περιπτώσεις ελλιμενίζονται με την μέθοδο της πλαγιοδέτησης






ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑΣ
Η επαγγελματική λειτουργία της μαρίνας ή ενός λιμένα αναφέρεται σε μια μεγάλη γκάμα κιβωτίων παροχών διαφόρων τύπων (ανοξείδωτων ή πλαστικών), πριζών για κατανάλωση με μετρητές, ενσύρματη ή ασύρματη μεταφορά δεδομένων, πυροσβεστικές φωλιές με συνδέσεις είτε από την κύρια παροχή νερού είτε διαμέσου υπόγειων αντλιών, συστήματα κενού (αποχέτευση ελαίων και λυμάτων των σκαφών) καθώς και μονάδες αφαλάτωσης.
Δύναται η προμήθεια διαφόρων τύπων κιβωτίων παροχής με πρίζες έως και για Μega Υachts και όλες τις παροχές για ελλιμενισμό πολλών θέσεων στις πλωτές προβλήτες.






ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΝΑΣ – ΛΙΜΕΝΑ
Ο εξοπλισμός για μαρίνες και λιμένες είναι σημαντικά στοιχεία τα οποία ολοκληρώνουν μία μαρίνα.
Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στους παράγοντες του εξοπλισμού έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί μία σειρά αναλωσίμων υλικών και εξοπλισμού που διασφαλίζουν την μέγιστη λειτουργικότητα και ασφάλεια των λιμένων.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει μία τεράστια αύξηση στην χρήση υλικών, ανθεκτικών στην διάβρωση, όπως ο ανοξείδωτος χάλυβας και το αλουμίνιο. Ο τεχνολογικός σχεδιασμός έχει προσθέσει αισθητική στην λειτουργικότητα και παρέχει την δυνατότητα στοχευμένου εξοπλισμού.
Τα αναλώσιμα εξαρτήματα εξυπηρετούν και διακοσμητικούς σκοπούς και με αυτόν τον τρόπο δίνουν έμφαση στην ποιότητα των παροχών και την τεχνοτροπία μίας μαρίνας.



















ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΣΚΑΦΩΝ – BOAT LIFTS
Οι ανελκυστήρες σκαφών διατίθενται σε διάφορους τύπους για να εξυπηρετήσουν όλες τις ανάγκες των πελατών και να δώσουν λύσεις σε ιδιαίτερα περιβάλλοντα. Οι τύποι ανυψωτικών όπως κατακόρυφων, προβόλου και ράμπας ακτής, είναι διαθέσιμοι σε χειροκίνητη, ηλεκτρική ή υδραυλική λειτουργία..
Οι περισσότεροι τύποι ανυψωτικών δεν χρειάζεται να στερεωθούν σε κανένα τύπο κατασκευής, αλλά χρειάζονται έναν συμπαγή ή ημι – συμπαγή πυθμένα για στήριξη. Τα βάθη της τοποθεσίας μπορούν επίσης να καθορίσουν εάν ένας ανελκυστήρας θα λειτουργήσει σε μια δεδομένη περιοχή.
Τα ανυψωτικά σκαφών διατίθενται με διάφορες δυνατότητες σε ανύψωσης βαρών και ανοιγμάτων στο εσωτερικό του πλάτους. Για την επιλογή ενός τύπου ανυψωτήρα, πρέπει να προσδιοριστεί το βάρος και το μήκος του σκάφους σας.
Προτείνουμε να επιλέξετε ένα τύπο ανύψωσης που προσφέρει μεγαλύτερη ικανότητα ανύψωσης του σκάφους και παρέχει ένα εσωτερικό άνοιγμα που είναι μεγαλύτερο από το πλάτος του σκάφους , για να καλύπτει όλες τις ανάγκες σας με μεγαλύτερη ασφάλεια.



ΚΑΘΕΤΗΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ
ΑΝΥΨΩΣΗΣ ΠΡΟΒΟΛΟΥ
ΡΑΜΠΑ ΑΚΤΗΣ
ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ
Οι ανελκυστήρες σκαφών κάθετης ανύψωσης έχουν ανυψωτική ικανότητα για βάρη σκαφών από 300 κιλά έως 3.500 κιλά. Προσφέρουν κάθετη ανύψωση έως 335 εκατοστά και λειτουργούν για όλους τους τύπους σκαφών όπως αλιευτικά σκάφη, σκάφη σκι, σκάφη wakeboard, σκάφη καταστρώματος και κρουαζιερόπλοια.
Για μεγαλύτερα σκαφη προτείνεται ο Υδραυλικός κάθετος ανελκυστήρας σκαφών με ανυψωτικές ικανότητες που ξεκινούν από 1.800 κιλά. Οι υδραυλικοί κάθετοι ανελκυστήρες αναγνωρίζονται ως ένα από τα καλύτερα σχέδια ανύψωσης που διατίθενται στην αγορά. Ο μοναδικός σχεδιασμός καλωδίων τους επιτρέπει σε όλα τα υδραυλικά εξαρτήματα να βρίσκονται έξω και πάνω από την ίσαλο γραμμή, σε αντίθεση με τους ανυψωτήρες προβόλου που έχουν υδραυλικά συστήματα και γραμμές υγρού κάτω από το νερό. Η διατήρηση των υδραυλικών εξαρτημάτων πάνω από την ίσαλο γραμμή οδηγεί σε υψηλότερη αξιοπιστία και λιγότερη συνολική συντήρηση κατά τη διάρκεια της χρήσης.
Οι υδραυλικοί κάθετοι ανελκυστήρες, συνήθως χρησιμοποιούνται καλύτερα σε βάθη νερού από 1 μέτρο έως 2.5 μέτρα με μικρές διακυμάνσεις της στάθμης του νερού και είτε σε μαλακό, ημί-σκληρο είτε και σταθερό πυθμένα.






ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ ΠΡΟΒΟΛΟΥ
Οι ανελκυστήρες προβόλου είναι μια πολύ δημοφιλής επιλογή σε συνθήκες ρηχού νερού με μικρές διακυμάνσεις της στάθμης του νερού. Είναι ευέλικτοι στο να μπορούν να υποστηρίξουν ένα ευρύ φάσμα μικρών σκαφών, όπως ταχύπλοα, μικρά ψαροκάικα, τζετ σκι και μικρά ιστιοπλοϊκά σκάφη. Επίσης είναι οι πιο συνηθισμένοι ανυψωτήρες προβόλου PWC.
Η ανυψωτική ικανότητα, των χειροκίνητων ανελκυστήρων είναι από 300 κιλά έως 700 κιλά και εσωτερικό πλάτος που κυμαίνεται από 132 εκατοστά έως 224 εκατοστά, ανάλογα με τον τύπο ανυψωτικού. Για τα μεγαλύτερα σκάφη προτείνεται ο Υδραυλικός πρόβολος με ανυψωτικές ικανότητες που ξεκινούν από 1.800 κιλά.
Οι υδραυλικοί ανυψωτήρες προβόλου διαθέτουν πολύ λίγα κινούμενα μέρη. Το βάρος του σκάφους μεταφέρεται σε μια ταλαντευόμενη βάση στο σταθερό πλαίσιο , η βάση είναι σχεδιασμένη να προωθείτε προς τα εμπρός κατά την ανύψωση και προς τα πίσω κατά το χαμήλωμα του σκάφους. Η βάση συνδέεται με ένα υδραυλικό έμβολο που τροφοδοτείται από έναν κινητήρα συνεχούς ρεύματος και μια αντλία για την ανύψωση και το χαμηλώμα του σκάφους.
Οι υδραυλικοί ανυψωτήρες προβόλου συνήθως χρησιμοποιούνται καλύτερα σε βάθη νερού μεταξύ 1 με 2 μέτρων με μικρές διακυμάνσεις της στάθμης του νερού και σταθερές συνθήκες πυθμένα. Επίσης καλύπτουν ένα μέγαλο εύρος τύπων σκαφών όπως Bowriders, Cruisers, Runabouts, Speed Boats και Watersport.







ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑΣ ΣΚΑΦΩΝ ΡΑΜΠΑΣ ΑΚΤΗΣ
Τα Συστήματα ράμπας σκαφών Roll-In-Go είναι ο εύκολος και οικονομικός τρόπος για να ασφαλίζετε το σκάφος ή το τζετ σκι στην ακτή η οποία μπορεί να είναι αμμώδεις είτε βραχώδης.
Διατίθεται σε διάφορους τύπους και δύναται να ανελκύσει και να καθελκύσει σκάφη βάρους από 350 κιλά έως και 1.000 κιλά. Το μήκος της ράμπας είναι αντίστοιχο των αναγκών σας (χωρίς περιορισμό) και σε συνάρτηση με την μορφολογία της ακτή.
Η ράμπα έλξης του σκάφους μπορεί να είναι από αλουμίνιο, ανοξείδωτο, χάλυβα γαλβανισμένο εν θερμώ και ξύλο ειδικού εμποτισμού θαλάσσης.
Επίσης το σύστημα έλξης μπορεί να είναι χειροκίνητο, ηλεκτρικό και υδραυλικό.













SeaTec
Mastering the sea
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Mob. 24/7:
- Υπεύθυνος SEATEC
(+30) 699 7020612 – Μαρκέτος Αλέξανδρος
- Υπεύθυνος Ομάδας Δυτών SEATEC
(+30) 6977366707 – Χριστόφορος Κυριακίδης
- Νατπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός
(+30) 6987070760 – Σκούρα Ευτυχία
Email: dive@seatec.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Ηγουμενίτσα
Τ.Κ. 46100
ΕΛΛΑΔΑ